We gingen van customer journey map naar de reis van een fragiel product. In een PraatPlaat konden we precies aanwijzen waar de belemmeringen hun oorsprong vonden en waar de kansen voor het oprapen lagen. Handig om snel te communiceren naar teamleden aan de andere kant van de wereld.
Samen met platform IZO, een samenwerking tussen 17 organisaties uit de zorgsector, organiseerden we 3 participatiesessies verspreid door het land. We hielpen zorgbehoevenden hun ervaringen te delen en werkten samen naar oplossingen. De resultaten werden in verschillende PraatPlaten verwerkt en door een animator werden onze visualisaties tot leven gebracht!
Om een nieuwe doelgroep aan te trekken, moet hockey een stoer karakter krijgen. Met moodboards, het ontdekken van belemmeringen en kansen en persona’s kwamen we samen met de hockeybond tot de kern van stoer: baldadig, zelfvertrouwen en ontdekken, waarop vijf nieuwe projecten werden gestart.
Wij willen graag bijdragen aan een duurzamere samenleving. Daarom werken we voornamelijk aan duurzaamheidsvraagstukken.
Ook doneren we 2% van onze omzet aan het WNF. En we dragen bij door:
In sessies bieden we graag duurzame materialen aan om mee te werken. Navulbare stiften, gerecyclede post-it's... wat is er veel mogelijk!
Waar we kunnen, nemen we de fiets en naar verder gelegen plekken het OV. Niet alleen fijn voor de wereld, ook voor een frisse gedachtenstroom.
We denken na over de impact van het eten en drinken dat we consumeren. Vega(n) lunches verminderen ook vaak de bekende after-lunch-dip!
Laten we even bellen!